www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Friday, June 15, 2007

Almost graduate!

Bu hafta nasıl gecti gercekten bilmiyorum! Cuma günlerini biraz daha sevmeye başladım bugünden itibaren.. Bu hafta 3 sinav 1 görüşme ve 1 cenaze ile geçti.. Sinavların bitmesi okul hayatımında uzunca bir süre bitmesi demek! Son sinavda hocamız sagolsun fazla uzun yazmamızı istememis kisa sormus gercekten Emre Gönen'e burdan tekrar teşekkürler.. 4yıldır yaz yaz bitmeyen sınavlardan insallah haftaya aciklanan notlarla kurtuluyorum! Oleeeeeeeey! Ama bu sırada sevincimize Ali amcamızı kaybetmemiz gelince buruk bir hafta yasadik ailecek..
Öte yandan biricik dostum'un kızı sayesinde teyze oldum:)) tekrar tebrikler askitoooo! bir an once gelirsiniz insallah ve severiz Zeyno'yu:)
Kücük bir tatil icin Dalaman'a Magic Life'a gidioruz haftasonu icin! can't wait to swim and relax!..

No comments: