www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Sunday, October 07, 2007

kısa bir aradan sonra...

blogumun sessizligi sonunda bozuyorum! su son 3 hafta nasil gecti anlamadim..Ablamin gelmesiyle günler son sürat geçmeye başladi..derken bu sirada cok istedigim bir isten kabul geldi ve yarin itibariyle is hayatim offically basliyor..bugun garip bi heyecan var icimde sanki geri sayimda gibiyim..safak 18 saat:) hadi hayirlisi.. isi birakmamdan tam 1 ay gecti ve simdi yine kosusturmali gunler basliyor.. bu sirada ise baslamadan tam bir istanbul turu yaptim ve ise basladiktan sonra gitmeye kasicagim bir cok yere gittik.. Gecen hafta İstinye Park, Ikea, Kapalı Çarşı'ya gittik..ondan onceki hafta Roxy'inin açılısına gittik ve büyük ihtimalle bütün kış bi daha gitmeyebilirim cunku oyle bir kalabalik vardı ki boğuluyorum sandim.. 3 Haftada yazin coook ender gittigimiz sinemaya 3 kere gittim.. No Reservations, Lisence to Wed ve Goya's Ghost.. İlk ikisini herkese cok tavsiye ederim..gerçi lisence to wed'e erkek arkadaşınızla sakın gitmeyin ya da evlenmeye yakınsanız hiç gitmeyin insanın gerçekten morali bozuluyor! Goya'nın hayaleti'de 16.yy'dan hoşlanıyorsanız ve içinizi sıkmak istiyorsanız gidebilirsiniz tabi..
İşe başlamadan yapmak istedigim çoğu şeyi yapabildim ama yapamadigim bi o kadarda sey kaldi.. Cook uzun zamandir ara verdigim takılarıma vakit ayırdım ve kendime bir iki guzel parca yapabildim sonunda.. odamdan sonunda universite kitaplarini ve defterlerimi kaldirdim ve ustumden bir yuk kalkti! aslinda daha çok annemin kalkti galiba:))
issiz kalmam kisa sursede cok keyifliydi..ozellikle pazar gecelerin kiymetini daha yeni anlamaya baslamistim..arkadaslarim pazar geceleri kabuslari yasarken ben pazarlari bile gece 3'e kadar oturabiliyordum..olsun simdi pazarlar ve diger tatil gunleri benim icin daha degerli olucak.. hem ise basladigim haftanin bayrama denk gelmesi de sanirim alismam icin daha iyi olucak bu tempoya!!.. simdiden happy monday! :)

No comments: