www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Monday, November 17, 2008

ıssız adam...

bu yaziyi yazmak icin sabirsizlandim..
hic bi filmden bu kdr etkilenmedim.
yani en azindan etkisi 3 gun surmedi! en fazla gittigim gece etkisinde kalirdim..
sarkilarini arardim bulurdum dinlerdim o kadar.. sevdigim sozleri dusunurdum yazardim ederdim..
ertesi sabah gazetede bir cirpida film hakkinda oyuncularin röportajını okumazdim..
aslinda bu filmden etkilenmemin en onemli nedeni sanirim oyunculardan Cemal Hünal'ı Asi dizisinde hiiç ama hiiiç beğenmeme rağmen bu filmde oyunculuguna tapmam sanirim!
bu film butunuyle etkiliyor insani... bir sahnesi yetmez etkilemeye..
ne diyim bir erkek dunyasinin bu kadar karmasik olması uzucu.. ama hersey sanildigi gibi degil hayatta o da etkiliyor insani.. karakterlerin dogal olmasi super yakisikli super giyinen muthis guzel bir kiz olmamasi ise en cok begendim ogelerden.. dogal insanlar rahat insanlar mukemmel guzel degildir hep bir kusurlari vardir onlari farkli kilan.. herseyi duzgun olan insanlar yapmacik gelebiliyor bazen bana..
Türkiye'de cekilen en modern film su ana kadar herhalde.. İstanbul ayri bir oyuncu..
Muziklerinden cok etkilendim..resmen buyulu bir havasi var Ayla Dikmen'in Anlamazdın, anlamazdın şarkısını daha önce hic duymamistim..
hayat yanliz kalmak icin en yanlis yer... ama yanliz kalmayi secen insanin ta kendisi..
bu film coooooook sey dusunduruyo insana coooooooooook..
www.issizadam.com

No comments: