www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Tuesday, January 06, 2009

sakin bir haftasonu

bu hafta istanbul yagmura teslim olmustu.. ama tabi haftasonunu degerlendirmemek ve evden cikmamazlik olmazdi..
cuma aksami biraz yagmurun verdigi sIkinti biraz da yollarin kalabalikligi ile yemege zor attik kendimizi.. Acıbadem'de Çanak diye bir ev yemekleri-kebapci gibi bir yere gittik.. Çiya tarzı meze tabakları ve kebaplarıyla güzel bir yerdi.. kabak tatlisini da guzel yapmislardi.. kebap artik benim için tam vazgecilmez oldu.. en güvenli yemekler benim için buralarda.. tabi arada yorulmuyo değilim "bunu içinde un varmı, bugday nisastasi var mi, soya sosu varmi" cumleleri cok sIkici..
Daha sonra Meydan'a gidip sinemaya gidecektik ama tum seanslari kacirdik.. ve ben tabi kosarak Ikea'ya gidip glutensiz urunlerine baktim. sitesinde de yer aldigi gibi bir cok glutensiz urunu var.. ama ben sanirim blueberry recelini karistirdim cunku yedikten sonra pek te iyi seyler olmadi:) tekrar gidip bakacagim.. http://www.ikea.com.tr/isvecgidamarketi.aspx

Cumartesi yogun yagmur yagisiyla beraber ciktim disari.. cadde zaten her zamanki gibi kalabalikti ve insanlar butun magazalari ele gecirmisti..
bizde biraz dolandiktan sonra karsiya gectik..yagmurdan dolayi hic trafik olmamasi superdi!

Ece Aksoy'un Asmalimescit'teki restoranı Dokuz'a gittik.. ilginc yemekler yoktu ama tadlari guzeldi.. her zaman ayni kalitedeyse gidilebilir.. serviste guzeldi bir tek cam kenarina oturunca dondum o kadar! http://www.dokuzeceaksoy.com/
guzel sunumları vardi.. yemyesil salatasinin sosu sarimsak sevenler icin cok guzel.. patetes sevenler için yine sarimsakli patetesler guzeldi.. suffle den yiyemedim ama dediklerine gore degisik ama guzeldi..

pazar gunumuzde yagmura teslim vaziyette gecti.. aile saadeti malum.. herkese iyi haftalar! soguk bir haftada sicak bir gulumsemeyle...

No comments: