www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Wednesday, April 01, 2009

hersey degisiyor

hergun yeni bir aliskanlik yavas yavas giriyor hayatimiza..
once cep telefonu, sonra internet derken bütün yeni jenerasyon tüketiciler gibi bizde değişiyoruz.. tüketmek aslinda buradaki kilit kelime..
gün içinde tükettiğimiz yemekler, kelimler gibi teknolojiyi de tüketiyoruz..
once elimde bir laptop e-maillerime bakıyorum, tv karşısındayım; sonra artik reklam aralarinda internetten dizi izler oldum..en son farkettigim dizi izlerken diziye bakmiyordum internetten resimleri geziyorum ve ayni anda sayfalar refresh olma suresinde elimdeki moda dergisinden kiyafet bakiyorum..
aslinda garip olan bu islemlerin sonucunda aklimda ne kaldigi.. evet diziden bisey hatirlamiorum.. belki bir iki espri.. internetten favorite yapmadigim hicbir siteyi hatirlamiyorum..dergideki modeller ise carpici ve benim aradigim gibi bisey yoksa bir iki guzel kareden baska birsey degil.. mecralar bu kadar hizli tuketilmeye hazir mi? asil onemli soru bu..
eger mecralar bu kadar hizli tuketilirse reklamveren ile tuketici ne zaman bulusabilecek? nolur bu aksamki ispanya-turkiye macindaki gibi macin en onemli aninda alttan cikan bant ile bulustugumuz gibi bulusmayalim.. hem o kadar para verdiklerine degmiyo hem daha antipatik oluyor.. zaten markalar reklam alirken bu antipatikligi yaratmamalari da gerekiyor.. gece gece uzatmiyim.. bu dunyada bana reklam ile urun satacak bir marka varsa benimle nerede bulusmak istedigini soylerse cok sevinirim..bulusmaya hazirim..

No comments: