www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Monday, June 15, 2009

nisantasi cocugu olduk!

Alisveris-costa cafe- alisveris- house cafe- alisveris

 

Son birkaç haftadır hayatımız bu rutinden kurtulamadı gitti.. Hep mi bir eksik kalır hep mi bir son dakika telasi..

Hayatı yavas akitmanin yontemi nedir? Asıl sorum bu…

Hızla gecen saatleri günler, aylar gibi hissetmek istiyorum..

Kaybolmak istemiyorum.. acele karar vermek istemiyorum. Durup dusunmek istiyorum.. yanlış karar vermek istemiyorum.

İkizler olmakta zorlamıyor değil hani.. Bir öyle bir böyle dediklerindenim.. Alıştım. Yadırgamıyorum kendimi.. ama insanlar cok yadirgiyor.. Ozellikle bir an sinirli bir an dunyanin en mutlu insanı olmayi nasil basardigimi anlayamayan cok kişi var..

Dun evde temizlik yaptik.. Sanki ruhumuzu temizledik.. Attıkça attık, bir sürü karar verdim, bir sürü seyi atarken sanki iyiler kalsın kotuler gitsin gibiydi… Bana aci veren insanlardan aldigim seyleri atarken cok rahattım, sevdigim insanlardan gelen seyleri atamamakta ilgincti.. ama onları da attım.. cunku onlar benim kalbimdeydi.. dostluklar alınan hediyelerin saklanmasıyla bir degil.. dostluk karsiliksiz hediyesiz, opucuksuz ask gibi… farklı bir uygulama gerektirmiyor sevgi…

Ay bu Pazartesi oncesi temizlik olmadi valla.. ama odam resmen kilo kaybetti cok mutlu! Bende mutluyum! Bu basliga bu felsefi yazi da komik oldu birazJ

 

No comments: