www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Wednesday, November 14, 2007

erkek kuaförler

kuaförlerin neden erkek olduğunu hep düşünmüşümdür..bu cumartesi saçlarımı kestirmek için gittiğimde yine aynı hislerle döndüm.. kuaför kadınlar da yok diil tabi ama cogunluk hep erkek.. kadin kuaforler olsaydi neler degisirdi? oncelikle sacimi kestirirken hissettigim duygulari anlar ve beni sakinlestirmeye calisabilirdi.. ya da bana trendleri anlatabilirdi..sacimi uzatmak icin ne kadar emek sarf ettigimi anlardi ve onlari keserken biraz daha temkinli davranabilirdi.. ama tum erkek kuaforler oturttu mu koltuga bir kadini baslar kesmeye dur durdurabilirsen.. bu yuzden hep korkuyla gittim sac kestirmeye ve gittikce azalmaya basladi bu ziyaretlerim..en sonunda 6 ayda bir gitmeye basladim cunku ancak o zaman upuzun saclardan sıkılıp bu sıkıntıya dayanabiliyorum..ancak o zaman giden saclarim icin uzulmuorum.. bence kuaforler kesinlikle kadin olmali!!!!

No comments: