www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Wednesday, January 16, 2008

ben&jerry's türkiye

Amerika'dayken en sevdiğim dondurmalardan biriydi Ben and Jerry's..yaklaşık 2 ay önce Türkiye'de açıldılar. Türkiye web sayfası bir dondurma markasına yakışmış..







İlk açıldıklarında 2008 neli olsun diye bir kampanya ile istediğiniz dondurma tadini yazip gonderiyorsunuz ve onlarda buna göre bir tadin lansmanini yapicaklarini soyluyolardi.. İstediğimiz tadlari yazdik yazmasina da sonuc ne zaman aciklanicak onu bilemiyorum..ama heyecanla bekliyorum:) en sevdigim tad olan chocolate chip mint icecream insallah en yakin zamanda Türkiye sınırlarına gelir:)



Simdilerde sadece kanyon, nisantasi gibi acik alanlarda hizmet vermeye baslamalari biraz üzücü oldu benim icin. Häagen Dazs'dan daha basarili bir marka oldugunu dusunuyorum çünkü dondurmanın pahalısını yemek o kadar onemli değil çünkü dondurma satın alma kararını cok kolay verilebilirken Häagen-Dazs'in pahali imajının ürününün algısıyla farklı olduğunu düşünüyorum.. yinede her fiyata her ürünü bulabildigimiz dunyada pahali dondurma olmasinin da bir sakıncası yok.. insallah Ben and Jerry's de en yakin zamanda süpermarketlere gelir:)

No comments: