www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Monday, December 24, 2007

I love Google!

Google'nin harikalari bitmiyor.. yilbasi donemine girdigimiz için bilgisayarimin arka fonuna bir cam agaci koymak istiyordum ama bunu nasil yapacagimi bilmedigim ve bilgisayarima nerden geldigi belli olmayan .exe dosyalarini eklemek istemedigim icin boyle birsey bulamacagimi dusundum ve bu fikrimden vazgecmistim. daha sonra takip ettigim bloglardan Antifit'te Dünyadan farklı ajansların yılbaşı kartları yazısından gittigim linkte Google Blogunda yer alan http://googleblog.blogspot.com/2007/12/decorate-your-desktop.html bilgisayar ekranları için cam agaci süsünü gördüm.




Daha sonra bunu yuklemem icin Google Deskop'i yuklememi soyleyince zaten Google yapmissa begenirim diye dusunup hemen yukledim ve ortaya cok hos bir tablo cikti.. simdilik cok kesfedemedim ama en yakin zamanda bu desktop programini genisletecegim.. bir de bu programa google talk eklemeyi basarirsam MSN'i tamamen birakabilirim bile!




No comments: