www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Monday, April 07, 2008

bulunulabilirlik

günümüzde markalar hedef kitlelerinin olduğu her noktaya girebilmek için bir savaş içerisindeler.. bu markalar öyleki kahve içerken, vapura binerken, arabada giderken her an sizin gözünüzün önünde olmak ister ve onlara kolay ulaşmanız için aklınıza gelen her yerde olmak isterler.. mesela garantinin atm makinalarının çoğu caddede birden çok olmasını çok başarılı buluyorum..zira ilk işe girdiğimde bankamızın fortis olmasına çok üzülmüştüm çünkü hiç bi yerde doğru düzgün atm'leri yoktu..ama sağolsun garanti bizi de ele geçirdi şimdi içim rahat:) ama cidden fortisin taksim, bağdat caddesi gibi yerlerde doğru düzgün atm'si yoktu..

neyse aslında başka bisey anlatmak için başlamıştım bu yazıya.. bu haftasonu açtığım her dergide, gazetede aynı ilan gözümün içine sokuluyordu İpekyol,Maçka, Twist her ayın ilk haftasonu Uğurlu Günler adıyla yeni bir kampanya başlatıyor ve tüm ürünlerde yüzde 50 indirim yapılıyor.. belli ki vakkonun incili günleri, beymen'in kelebekli ürünleri furyasına onlarda katılmış..biz müşterileri için çoook sevindirici bir haber tabi..

vaktim olur gidebilirmiyim diye hiç düşünmedim, aklımda kaldı ama nasılsa her ay yapılıyor diye bir acelesi yoktu kafamda..sonra arka arkaya cep telefonuma gelen yine aynı kampanyayı duyuran mesajlar geldi..yine aklım takıldı acaba bi gitsem mi diye.. sonra hiç düşünmemişken pazar günü İstinye Park'a gidiceğim tuttu ve gitmişken İpekyol'a uğrarım dedim.. Bu kadar müşterinin iştahını kabartmayı başardılar beni alışveriş merkezine de soktular ama bir de baktıkki (bu arada 2 arkadaşı mı da kafaladım ve ettik mi 3 müşteri!) İpekyol tadilat yüzünden kapalı! bravo.. böyle bangır bangır reklamlar veriyosun, dünyanın parasını akıtıyosun en pahalı gazetelere bari karını görmek için kampanyanın İstanbul'un alışveriş gözdesi mekanında kapalı olma! ama nerdeee... kısmet değilmiş canları sağolsun benimde param cebimde kalmış oldu:)
herkese iyi pazartesiler!

No comments: