www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Wednesday, April 02, 2008

hakan plastik

hakan plastik reklamları ilk ciktiginda markanin stratejisini anlayamamıştım.. daha sonra reklam, pazarlama derslerinde gördümki hocalarımda benimle aynı kafa karışıklığını yaşamışlar ve benim gibi onlarda hakan plastik gibi bir markanın ürününü prime time'da dizi izleyen bizlere sunarak ne anlatmak istedigi konusu tartışılıyordu.. hakan plastik ilk reklamından sonra bu hatayı anlamış olacağını düşünmüştüm.. ama onlar yılmadı ve ikinci reklamları da vizyona girdi..bu sefer reklamda yağmur yağan sokakları sel alması konusunda haber yapmak isteyen bir spiker sokağa çıktığında her yerin normal olduğunu görünce şaşırır ve bakınızki hakan plastik işçimiz yine orda bizi bekler ve İstanbul'un hakan plastik ile kaplandığı için boruların patlamadığını söyler.. hadi ben bütün bunları ezberlemişim bana ulaşmış ama acaba hayatımın hangi aşamasında boru döşemeye karar vericemde hakan plastik markasını seçicem? yani bu reklam eğer inşaat firmaları için yapılıyorsa onların sahiplerininde dizi izlediğini hiç sanmıyorum.. neyse para bol olunca reklam vermek kolay tabi ama kime ulaştığı meçhul..

No comments: