www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Thursday, June 19, 2008

babalar günü!


babalar gunumuz cok keyifli gecti.. annemler evde olmamin tadini cikartmak icin hizmetimden yararlandilar dogrusu cakmadim degil! gece 3'te eve geldikten sonra sabah 9bucuk'ta kalkip ozel kahvaltimi hazirlamaya koyuldum.. Kahvaltiya baslamamiz 11'i buldu tabi:) kahvalti deyip gecmeyelim lutfeeen.. ozel yumurtam mexican scrambled yumurtayi yapmak icin koyuldum.. avokado, kara fasulye dip ve salsa ile yumurtalari pisirdikten sonra uzerine cheddar peynirini koydum..
hic resim olmadigi icin kanitim yok malesef..butun kanitlar mideye indirilmis vaziyetteydi!
zaten bir de resim icin insanlari bekletsem herkes acliktan bayilicakti..
menumune annemin special boregi ve cilekli tartini da ekleyince sofra pek guzel gozuktu..
ayrica bir Cafe Organico klasigi olan "Smoothie"lerden yaptim, onceden dondurdugum muz ve cilekleri portakal suyu ile smoothie haline getirdim..
Bir de patetesli bir yan dish yapiyim dedim onun da tarifini coook guzel bir siteden aldim, resmini en azindan burdan gorebiliriz; http://thepioneerwoman.com/cooking/2008/06/crash-hot-potatoes/
tabi benim yaptiklarim bu kadar artisttik durmuyordu ama lezzeti cok yerindeydi yapmasi da cok guzel ve sik duran bir yemek..
bunu da alnimizin akiyla atlattiktan sonra yemegimize baslayabildik:)

babam icin cok hediye alamasamda Martha Stewart'tan 3 yasindakiler icin babalarina hediye icin onerdigi el isini yaptim:) resmini su anda yukleyemedim ama Costa Rica'li bazilari gorunce catlicak kanimca:)

Neyse bole geldi gecti iste bol yemekli bir babalar gunu.. yine nesemiz, tadimiz tuzumuz vejerteryan sarisin bombamizi ozleyip durdukkkk o daha tatli tatli uyurken!

No comments: