www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Tuesday, July 15, 2008

Metamorfoz-Tarkan


Tarkanın albümünde tek begendigim sarkisi "pare pare" aslinda sarkinin anlamindan cok muzigini ve Tarkan'ın okumasını begendim.. ama sozlerini de okuyunca guzel yazmis dedim.. guzel bir siir okumayali baya oldu..


Hala dün gibi hatırlarım
Her anını anıların
Biraz hırçınım bu yüzden
Biraz hüzünlüdür hep bir yanım

Hala sızlar için için
Her biri yaralarımın
Dalgalıdır denizim bu yüzden
Biraz ıssızdır hep kıyılarım

Bir yanar bir sönerim
Bir ağlar bir gülerim
Pare pare
Buruktur hep sevinçlerim

Dag gibi derya gibi bende acılar
Sahidim şarkılar
Ne zaman ümitle hayata göz kırpsam
Çiçekler açsam
Kapıma dayanır sonbahar

Cok erken tanıdım
Cok erken tattım cilvesini kaderi
Zamansız büyüdüm
Simdi kayıp çocukluk günlerim

1 comment:

Anonymous said...

Blogunuzu çok beğendim.YEni başlayan biri olarak şu blog işine elimden geldiğince bloglara göz atmaya çalışıyorum.Benim sitemi de gezip yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Kendinize çok iyi bakın :)

www.tontisingunlugu.blogspot.com