www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Monday, July 14, 2008

Türk'e bir şey olmaz!


Gerçekten de görünce "pes" dedirticek bir reklam! Reklam tarihinde markadan bu kadar soğutucu bir reklam görmemiştim. Bir gün superfresh'te çalışan birini görürsem de nerden aklınıza geldi böyle bir reklam fikri diye sormazsam çatlarım herhalde.. İnanılmaz bir korkutucu ve insanın tüm vicdani duygularını hoplatan bir reklam..
Zaten her kalorili yemegi yedikten sonra icimizde bir sucluluk duygusu ile masadan kalkıyoruz bir de onun üstüne keyifli keyifli dergi okurken (belki elimizde bir kuruyemis ile!:) karsimiza boyle bir reklam cikarsa artik o dakkada rejime gireriz herhalde! "Kalori! aslinda sihirli kelime bu! kimse kalorili yedigini dusunmek istemez! Light mayonez yiyen bile taniyorum! herhalde cezası az oluyor diye dusunuyorlar.. ama kizartma, saglikli yasam icin vazgecilmesi gereken ve vazgecilmesi en kolay olan yemeklerden biri benim icin.. artik karniyarik bile kizartmadan cok ta lezzetli oluyor, ya da mücver...
Tamam anlıyorum bizim memlekette Türke birşey olmaz! aman canım bir kereden bir şey olmaz mantığı hala devam ediyor anladım ama obezite dünyayı sarıyor, kalp hastaliklari, stress artiyor, bir de yediklerimize dikkat etmezsek daha da zor 80'i görmemiz.. Neden saglikli yasama tesvik edici reklamlar cikmiyor? neden superfresh, "Yemisim Kaloriyi" yerine "Arada bir olur canıııııııııım!" diye bir slogan atıpta suratımızda bir tebessüm cocuksu bir ifade yaratmayı seçmedi! anlamam mumkun degil.. ben lahana rejimime devam! yememisim kaloriyi giyerim bikiniyi:) hahahaha

No comments: