www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Monday, September 22, 2008

haftanın top 5i:)

Bizde gezilicek yer, gorulucek film bitmez..
cuma aksami bebek lucca'da Satsuma gerçekten nefisti..
Glutensiz yemeklerimi bozmadan süper yemekleri risotto ve limonlu levrekten yemekte güzel bir haftasonu geldigini anlamama yardimci oldu..
aksam Dünyanın Merkezine Yolculuk filmine gittik.. 3D filmler arasında gittigim en guzellerindendi.. http://sinema.hurriyet.com.tr/movielist.aspx?mmid=1344&cid=27
Cumartesi günü de havanın enteresan oluşu, bir soğuk bir sıcak olması moralleri bozsadaaa Steve Madden'deki indirimin devam etmesi moralleri düzeltmedi degil..
Üzerine glutensiz restoranımıza gittigime karar vermiştik ki, Lebi derya'da bulduk kendimizi.. Ordaki servisi ve hastalıgıma anlayıslı davranmalarını cok sevdim ve herseyi guvenerek yedimmm..tamam tamam mısır unlu nacho'yu yerken Allahım nolur bozmiyim midemi dedim mi? dedim.. ama sonuc hic te kotu olmadi o yuzden rahatladim..
otto'da erikli votka hala guzel..

kis aylarinin geldigini ise, pazar gunu sabah 9'da baslayan yagmurla anlamis bulunmaktayım.. gercekten cok uzucu.. hafta ici disari cikmanin eziyet oldugu, haftasonu kapalı yerlerde gezme ve camurdan dolayı istedigini giyememe, en kotusu flip floplarimi bir sezon daha giymeyi beklemek! cok ama cok aci olacak.. sicak bir yerlere yerlessek fena olmicak anlasilan bu soguklar butun enerjimi bitirmez umarim.. herkese iyi kislar!!!!

3 comments:

karin said...

merhaba, ben los angeles'da yasiyorum ve senin o bahsetting kisin , yagmurun ozlemi var...
dun cizme almaya yazlik elbiseyle gittim, hic sonbahar havasi yok

G.O. said...

karin ne kadar enteresan bende L.A'e gelip butun mevsimler yaz olsun istiyorum! hayat ne kadar komik di mi? 4 mevsim flip flop giymek istiyorum..
bence sende burada yasamaya gelirsen yagmur ve camurda disari cikmanin hicbir zevki kalmadigini farkedebilirsin ve hayati 2 kat zorlastirdigini da eklemeliyim. :)

Antonio Candeliere said...

very good