www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Monday, September 01, 2008

masumiyet muzesi muzegezeri:)


orhan pamuk'un yeni kitabi ve ben!

resmen buyulendim, odaklandim, sasirdim, kaldim..
hayat keske hep bole olsa! insanlar hep duygu dolu olsa, her kaybedisin acisini ceksek, herseyi umursasak, aciyi yasadigimizi hissetsek..daha bir insan oluruz heralde...
isimize geleni yapmasak, karisimizdakini dusunsek, daha mutlu bir dunya olurdu heralde..

kitabi okumaya devam ediyorum,tadini cikarmaya calisiyorum ama merakim beni cok zorluyor..
bir erkek bole uzulebilirmi, bole aci cekebilirmi bilmiorum, gercek olmasini isterdim ama olamayacagini dusunmek daha mutlu ediyor beni! nedense?!... yok yok erkekler hayatta bir kizin arkasindan bu kdr aci cekemez..cekmek istese de cektirmezler!

hayatta karsiliksiz sevgi var mi, ilk goruste ask var mi, birbirini gormeden ask devam edebilir mi..bu sorularin cevabini kitabi bitince tekrar dusunmem lazim.. ama ben bole bir ic dunyasi anlatimi gormedim..

No comments: