www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Wednesday, October 08, 2008

glutensiz hayat

glutensiz hayatimda 2.ay ama arada disarda yedigim bazi seylerden yine tam toplarlayamadigimi hissediyorum. zaten etkisini en az 3ayda görebilirmisiz.. sabirla bekliyorum. Herhalde Aralık basi tekrar testleri yaptiririz.. Bu arada neler yapsam diye dusunmeye devam ediyorum.henuz evde glutensiz birsey yapma firsatim olmadi. annem bir tek pogaca yapti onlarda yenicek gibi degil.. ekmek konusunda hala basarili bir sonuc gelmedi cevremde..
simdi bir pancake tarifi buldum cok kolay gozukuyor..haftasonu deneyecegim..
bir de ekmek icin buldugum tariflerin hepsi yok pirinc unu, mısır unu, karabugday unu gibi bir suru unun karisimiyla yapildigi icin malzemeleri toparlamak benim 1 gunumu alir.. zaten misir unu disarda satilanlarinda bugday unu konuldugunu ogrendigim icin o konu da da supheliyim..kendi unumu kendim yapmak istiyorum ama sonra ugrasip istahimi acmiyim diyorum.. bole sIkintilar yasiyip duruyoruz iste...

Allah'tan teknoloji bir cok seyin ustesinden geldigi gibi bununda yardimcisi oldu.. internetteki gluten free tarifler, insanlarin yazdigi yorumlar olmasa insan kendini yanliz hisseder bu hastalikta ya da bu hastaligin ne kadar kotu oldugunu dusunup durur... glutensiz diyet yapanlarin flickr'da neler yediklerini, Amerika'da ne gibi alternatifler oldugunu gormek sevindirici.. su anda cok ozledigim bir tat yok belki ama ileride olursa buralardan tum tariflere ulasabilecegimi bilmek guzel.. belkide 25 senedir bu kadar cok glutenli "unlu" sey yedigim icin hayatim boyunca bana ayrilan kotayi doldurmusumdur! hayat komik.. neyse herkese guzel bir Çarşamba diliorum!

No comments: