www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Friday, October 31, 2008

son 2 hafta



hizli gecen 2 haftadan sonra, araya davalar girip bloguma ulasamadigim kisa bir sure de gectikten sonra nihayet mekana ulasabildim...


bu aralarda yeni mekanlar pek kesfedemedim.. zaten gul cikartmaya basladim yine oram buram kizardi.. stressten! zaten stress hic eksik olmuyo hayatimdan sagolsun..artik dost olduk kendisiyle..


benim icin en guzel gunlerden biri bu Carsamba 29 ekim tatili oldu sanirim..


hem dinlendim hem gezdim hem de guzel havanin tadini cikardik!


Adem baba'da baligimizi yedik..


White Mill'de satsuma'mızı içtik..


arada bi de Lucca'da ictik satsumaları gercekten süper yapıyorlar!




Bu arada kriz mriz derken alisveriste keyifsiz olmaya basladi..surekli dogru karari vermek ile cebellesiyorum.. aldigim seyleri sonradan begenmemekten nefret ediorum! ikizler burcu iste! Bir saati bir saatine uymuyor!




Bu 2 haftada en cok sevindigim baska seylerde olmadi degil! Meselaaaaaaaaaa ilk glutensiz pizamı yaptım!!! Pizza hamurunu taaaaaaaaaaa amerikalardan askitom gonderdi! uzerine ne bulduysam koydum artik. domates sos, feslegen, kekik, mısır, mantar, ıspanak, mozzarella peyniri, kaşar peynir, siyah zeytin.. yok yoktu! şarküteri mamüllerinden daha hangilerini yiyip yiyemeyeceğimi bilmedigim icin onlara bulasmadim henuz.. ama sonuctan cooook memnun kaldik..
coktandir bole guzel hamur yememistim!!! insallah usenmeyip ara ara yaparim cunku ancak bu sekilde glutensizlikten strese girmem herhalde:)

No comments: