www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Sunday, October 05, 2008

koca bir haftanın ardindan..

bir bayram tatilin daha sonu..
yagmurlu bir pazar aksami
tam bir pazar sendromu.. aslinda pazartesi sendromundan daha cok etkiliyo beni nedense!
soguk bir gece..elimde limonlu cayim..kislik ev formam ile dolaniyorum..
bu pazar baska pazar..rejimden onceki pazar! yani klasik pazartesi rejimlerine geri donus basladi.. bayramda yersek bu kadar normal tabi.. ha bir de demir ignelerine baslamadan onceki pazar aksami.. sanirim onlarda kilo aldiriyomus..hayirli isler yani.. bitti saniyosaniz yaniliyorsunuz.. bu pazartesi bir de spora baslama pazartesi'si..
buraya yazinca cok umut bagladigimi gordum bu pazartesiye korktum.. hepsinin ustesinden 1 pazartesi nasil gelecek.. yanlizca 1 yilda 52 pazartesi var... 52 arasindan kazanan 6 ekim!
eyvahhh 6 Ekim'i nasil unuturuz! İstanbul'umuzun kurtuluşu.. keske istanbul bu bayram da gidenlerden de kurtulsaydi da trafik hep bole bayramdaki gibi olsaydi...

neyse gelelim bayramimizin top story'lerine;
1. Bayramda Belediye'nin gonderdigi Glutensiz Bayram Paketi (hos paketteki ekmeklerin tarihi geçmişti ama kurabiyeler ve grisiniler hala sağlam!) bu aralar elinde glutensiz birşeyle gelen herkese karşı bir sevgi besliyorum! bayram şekeri almış gibi mutlu oluyorum diyim şuna da anlayın..yoksa bu glutensizlik yaşanmadan anlaşılmaz!
2. Bayramda çoktandir giymek istedigim Mapa elbisemi giymek beni cook mutlu etti.. bu kadar uzun süredir dolap beklemesi içime dert olmuştu!
3. Sevdiklerimizle güzel geçirdiğim, hem değer verdiklerimle hem değerimi gösterdikleri için tüm ailemle geçirdiğim tüm vakitler.
4. Bayramin ilk günü evimizdeki davetteki küçük tatlı insancıkların yarattiği neşe! gerçekten çocuklari cooook seviyorum napiyim! kalabalık bir aile olmayı bayramlarda görüyoruz ancak..
5. Bayram sofrasında yiyemediğim başemelli tavuk, kadayıf, lokma! Hasretttttt kaldımmm gözlerineeeeee hasret kaldımmmmm saçlarına! neyse İbrahim Tatlıses yakışmadı buna!
6. Bayramın 2.gunu gittigimiz Emek Yenikoy'de kahvalti.. Ekmek unutmanin verdigi sıkıntı haricinde, hava, muhabbet sohbet pek guzeldi.. İstanbul'a glutensiz ekmek fırını açsam ne kadar para kazanırım düşünmeye başladım bile!
7. 2.gunu Aslılar'da yemek, sinema, tabuu, bacardi, mojito, bir sürü shot shot shot...ve the end!
8. What happens in vegas stays in vegas WHVSV
9. Cuma akşamı Barney's e girer girmez başlayan sağanak yağmurdan kaçmak! Allahın şanslı kullarındanmışım! bunu düşünmek bile güzel!
10. Cumartesi süper bir havada cadde turu, kızlarla Tike'de yemek, Taksim Old City ve Karaoke Bar!
11. Pazar; sevgiliden uzak geçecek 2 aya merhaba!
Bu Pazartesi çoooook zor geçecek çoook!

Dolu dolu bir haftadan sonra gri bir hafta başlıyor.. bakalım önümüzdeki haftalar neler getirecek..

No comments: