www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Tuesday, August 19, 2008

gecen haftadan kalma en'ler...

gecen hafta yazmayı unuttum:)
cesme'de guzel bir haftasonun ardından hafta nasıl gecti anlamadım tabi..
cesme'de yine vakit yemek yemek ve denize girmekle gectigi icin inanılmaz rahatlatıcı bir tatil oldu.. bu sene tatil yapamamis olsamda haftasonu gitmek bile insana hala yasadigini hissettirmeye yetiyo..
cesme'de en'lere gelince; Sudan'da rakılı levrek& Sakızlı, şeftalili vodka çok değişikti tavsiye ederim..
Şantiye'de dondurmaci Ali baba yıkılan karamelli ve ballı-bademli dondurmasıyla beni benden aldı!
ve unutmamak lazım giderken Ulusoy'da geçen sene keşfettiğimiz patlıcan döner dürüm hala aynı! nostalji oldu bizim icin:)

Gecen hafta hafta ici pek atraksiyon yoktu.. haftasonu Nuteras'ta Apple Mojito, Apple Vodka gerçekten çok güzeldi.. Müzikler ve mekan sayesinde şu anda İstanbul'da en güzel yer benim icin..
Tabii Zazie'nin mojitosu da bu haftanın en'lerinden.. hadi bana eyvallah!!!

No comments: