www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Friday, August 08, 2008

ziyan erkekler...

ziyan erkekler bu haftanin en populer konularından biri..
ajda'nin bacaklari
Osman yagmurderelinin esrarengiz iliskisi
Süreyya yalçın'ın evlenmesi gibi önemli gündemler dışında tabii..

Ayşe özyılmazel'in başlattığı bu furya gerçekten bugünlerde benim icin daha anlamlı.. cunku herkesin cevresinde bir ziyan erkek oldugun eminim.. benim icin ziyan erkek; kendisinden hoslanan kizlara sans vermeyen erkekler olabilir.. onlar ziyandir cunku erkeklik gururu yaparlar, zor kizlari severler, elinin altindaki onlara taklit bir LV canta gibi gelir hani herkeste oldugu icin acaba onun ki de mi sahte dedigimizlerden! hani aslinda gercege sahip olup kurunun yaninda yas olanlar:) ay neyse cok uzattim anlayan anlasin kardesim.. var mi var boyle erkekler..

Ayşe'ye gelen okur yorumlarını da gorunce dedim bu kizlarin yasadiklari hep mi ayni sorunlar olur ya..mesela bir tanesi "Ziyan erkek sahip olmaya bayılıp ait olmaktan ödü kopan erkektir. " iste bu da benim bahsettigime yakin.. erkek teslim olmayi istemiyor.. hep birseyleri basaran taraf olmak istiyor..asla yenilmek yok lugatlarinda.. ah canim onlar icin cok zor geciyor olmali hayat.. ne gerek var bu kadar kasmaya anlayamıyorum! live it or leave it:)
ziyan erkekler yuzundende olsa bu haftanin en guzel eglencesini sali gecesi nisantasi zazie'de yasadik o da ayri! margerita shot! tavsiye ederim:)

Bir de en cok su yoruma takildim "Ziyan erkek, sizi ezemeyince, "Sen değiştin" diyen ve kavga çıkaran erkektir." o kadar dogru o kadar ustaca bir taktikki pes dogrusu! ben size soyliyim erkeklerin sifresi cozuldu!!!
Hergun baska bir olayda ayni cumleleri duyuyorum.. hergun hemcinslerime yapilan haksizliklari gorup uzuluorum ama bazilarina da acimiyorum..bu numaralari yuttuklari icin.. take it or leave it! but don't complain it!

Ayse'nin yazisi:
http://www.sabah.com.tr/2008/08/04/gny/haber,F9877CA8298E4F95BA95532CF72FD63A.html

No comments: