www.flickr.com
Mochi83's photos More of Mochi83's photos

Thursday, August 07, 2008

yine kalori yine cikolata!!!




yine bir Pazar, yine Güliz evde ne yapsam diye aranıyor... çoktandır birşey pişirmemenin verdiği gazla mutfaga kosuyor.. aslinda fikir bi evvelki gecede Sex&City'de çok romantik bir sahneden sonra geliyor.. Miranda'ya Steve'den sonraki sevgilisi kocaman bir kurabiyenin üzerine I LOVE U yazmasıyla Güliz'in feminen tarafı uyaniyor ve "oooo ne tatli" gibi bir ses cikartiyor:) bunun üzerine sabah kalkar kalkmaz bir hışım mutfaga dalıyor.. Neyse karar kendisinin, kaloriyi alan kendisi, ugrasiyip, sekilsiz seyler yapip kendini yeteneksiz hissetmesi kendisinin sorunu!!! her zaman anneyle mi yapilicak ya o olmazsa kim duzelticek hamuru, mutfagi, kim vericek ona bu akillari bilmiyorum! o yuzden ciftler yemek kurslarına birlikte gidiyorlar herhalde erkek bir seyler ogrensinde kiza da yardimci olsun diye..


neyse gelelim tarifler arasindan secilenlere;

Tabiki de Cafe Fernando galip geldi. Kurabiye tarifini annem görünce ne kadar kalorili oldugunu anladi ama ben nedense yiyene kadar anlayamamıstım..iste baska bir fark daha aramizdaki.. yerken buram buram tereyagi ve cikolata kokmasi insana bir vicdan azabi cektirse de keyifli oluyor evde birseyler pismesi..disardan alinanlar gibi degil, evet sekiller bozuk ama el emegi goz nuru diye birsey var di mi? hem aileler cocuklari ne yapsa begendikleri icin de korkmadan yapabiliyosunuz:)

neyse peki diceksiniz nerde bizim I love U!?! Haklısınız bu hayal kirikligini kimseyle paylasamam.. I love u artik is arkadaslarimin migdesinde! hedefi sasirmis bir proje anlayacaginiz..

Anneden öğrenilen ikinci kural: "kek kalibinda kurabiye yapilmaz" yani bana mantikli gelsede nedense cok kalin oldu ve kurabiyeden cok keke benzedi! acaba kek kaliplarinda garip bir kabartma ozelligi falan mi var? cok az koydugumu sanmistim karisimdan ama herhalde cok oldu ve kalin bir keke donustu projem.. yine de yilmadim uzerine "I love u" yazdim ama yinede nafile cabalarim... bu projeyi daha gelistirdikten sonra tekrar deneyip sevgililer gunune saklamaya karar verdim:)

No comments: